Logo
Home/Warunki

ANVR

ACSI Touroperating BV (KvK 10142918), właściciel marki Euronature jest członkiem ANVR (Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen). ANVR to holenderskie stowarzyszenie turystyczne reprezentujące interesy organizatorów podróży oraz konsumentów, stosujące surowe zasady członkostwa i promujące jakość podróży oraz jakość informacji o nich. Dzięki temu członkostwu, jako klient Euronature masz pewność jasnych i przejrzystych warunków. Wszystkie usługi i produkty na tej stronie oferowane są zgodnie z Warunkami Rezerwacji ANVR dla oddzielnych usług turystycznych.

Pobierz warunki podróży ANVR tutaj

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (SGR)

Euronature jest członkiem SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden).

Można to sprawdzić na stronie www.sgr.nl. W ramach programu gwarancyjnego SGR wycieczki publikowane na tej stronie są objęte gwarancją SGR. Gwarancja ta oznacza, że konsument ma pewność, że jego przedpłacone pieniądze na podróż zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie spełnić uzgodnionego świadczenia z powodu niezdolności finansowej.

Składki na SGR

Od 1 lutego 2021 r. każdy konsument, który rezerwuje usługi turystyczne z organizacją zrzeszoną w SGR, ponosi koszt składki na Fundusz. Na ten moment, składka wynosi 10 € za każde wynajmowane w Euronature zakwaterowanie.

Z warunkami Funduszu Gwarancji Turystycznej można zapoznać się tutaj: Rozporządzenie w sprawie gwarancji SGR.

Warunki anulacji Euronature

Anulowanie rezerwacji

Nasze zasady anulowania rezerwacji dotyczą anulowania Twojego urlopu. Poniżej możesz przeczytać, które zasady anulowania rezerwacji mają zastosowanie w Twoim przypadku.

Gdzie mogę znaleźć warunki anulacji rezerwacji Euronature?

Wyszukaj miejsce docelowe...

Przejdź do miejsca docelowego, które chcesz zarezerwować.

 

Powiększ obraz

1.

Znajdź zakwaterowanie...

Kliknij link Więcej informacji i anulowanie.

 

Powiększ obraz

2.

Przejdź do zakładki...

Wybierz warunki anulowania.

Powiększ obraz

3.

Warunki anulowania rezerwacji...

Sprawdź aktualne warunki dotyczące Twojego zakwaterowania

Powiększ obraz

4.

Anulacje są przez nas przetwarzane wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:30 do 16:30. Jeśli anulacja zostanie zgłoszona poza tymi godzinami, wejdzie ona w życie następnego dnia roboczego.

*W przypadku anulowania wakacji nie przysługuje zwrot kosztów ewentualnych wykupionych ubezpieczeń.

Warunki płatności

W Euronature istnieje możliwość rozłożenia płatności za rezerwację na kilka rat. Jeśli zdecydujesz się na płatność w 2 ratach, obowiązują następujące zasady:

  • Cześć 1: Zaliczka w wysokości 15% (plus ewentualne koszty biletów komunikacyjnych i wynajmu samochodu/transferów, opłaty serwisowe, składka SGR, składka na fundusz awaryjny i opcjonalne ubezpieczenia). Zaliczka musi zostać wpłacona najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania faktury.
  • Część 2: Pozostała część płatności musi zostać uregulowana najpóźniej na 5 tygodni przed datą przyjazdu. Jeśli płatność nie zostanie uregulowana w wyznaczonym terminie, Euronature ma prawo anulować rezerwację. W takim przypadku naliczone zostaną koszty anulowania rezerwacji.

W przypadku płatności kartą kredytową kwota zostanie pobrana natychmiast.

Jeśli płacisz w więcej niż 2 ratach, płatność składa się z następujących elementów:

  • Zaliczka: 15% (plus ewentualne bilety komunikacyjne i wynajem samochodu/transfery, opłaty serwisowe, składka SGR, składka do funduszu na wypadek sytuacji kryzysowych oraz opcjonalne ubezpieczenia). Zaliczka musi zostać wpłacona najpóźniej dwa tygodnie po otrzymaniu faktury.
  • Płatności pośrednie: W takim przypadku można zapłacić 15% kwoty rezerwacji w ratach.
  • Ostatnia płatność: Pozostałą kwotę należy uiścić najpóźniej 5 tygodni przed datą przyjazdu.

Masz dwie wygodne opcje, aby to zrobić: kartą kredytową lub przelewem bankowym.

Ważne: Jeśli płatność nie zostanie dokonana w terminie, Euronature zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji, co wiąże się z naliczeniem opłat za anulowanie. Dlatego też należy dokonać płatności w terminie, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!

Reklamacje i opinie

Wszyscy pracownicy Euronature dokładają wszelkich starań, aby Państwa wakacje przebiegły jak najlepiej. Jesteśmy jednak świadomi, że podczas podróży/wakacji mogą oczywiście wystąpić pewne nieprzewidziane sytuacje.

Problemy podczas podróży
Masz pytania lub uwagi dotyczące pobytu? Prosimy o ich zgłoszenie bezpośrednio w recepcji lub do zarządcy obiektu. W większości przypadków będą oni w stanie niezwłocznie udzielić pomocy.

Jeśli nie zostanie zaproponowane odpowiednie rozwiązanie, prosimy o kontakt z naszym biurem:

  • Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–16:30 pod numerem 0048 81 222 3000.
  • Poza godzinami pracy biura jesteśmy dostępni pod specjalnym numerem alarmowym. Numer ten znajduje się w dokumentach podróży.
  • Reklamacje można przesyłać pocztą elektroniczną na adres biuro@euronature.pl.

Po podróży
Z pewnością nie jest przyjemnie, gdy wakacje nie przebiegły całkowicie zgodnie z planem. Traktujemy to bardzo poważnie. Aby rozwiązać problem w jak najbardziej przyjemny sposób, ważne jest, aby jak najszybciej po powrocie do domu (nie później niż dwa miesiące po zakończeniu wakacji) sporządzić pisemną opinię i opisać wszelkie negatywne doświadczenia, a następnie przesłać ją do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną (wraz ze zdjęciami, jeśli to możliwe). Można ją wysłać na adres biuro@euronature.pl. Rozpatrzymy skargę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca.

Ważne informacje:

  • Reklamacji i/lub uwag zgłoszonych ustnie nie możemy traktować jako oficjalnych reklamacji.
  • Nie rozpatrujemy reklamacji, które nie zostały zgłoszone do lokalnego punktu kontaktowego.
  • Nie możemy rozpatrywać skarg, które nie zostały zadowalająco rozwiązane na miejscu, ale nie zostały zgłoszone do naszego biura, ponieważ oznacza to, że jako organizacja nie mieliśmy możliwości zaproponowania rozwiązania.
  • Chcielibyśmy poznać Twoją opinię na temat wakacji. Dlatego po zakończeniu podróży wyślemy Ci ankietę pocztą elektroniczną. Komentarze/skargi przekazane nam za pośrednictwem tego formularza nie mogą być rozpatrywane jako skargi.
Bezpieczeństwo zapewnione przez:
anvrsgrcalameteifondsacsiinf
Bądź na bieżąco dzięki naszemu newsletterowi
Zawsze na bieżąco z najkorzystniejszymi ofertami i najnowszymi propozycjami