
ACSI Touroperating BV (KvK 10142918), właściciel marki Euronature jest członkiem ANVR (Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen). ANVR to holenderskie stowarzyszenie turystyczne reprezentujące interesy organizatorów podróży oraz konsumentów, stosujące surowe zasady członkostwa i promujące jakość podróży oraz jakość informacji o nich. Dzięki temu członkostwu, jako klient Euronature masz pewność jasnych i przejrzystych warunków. Wszystkie usługi i produkty na tej stronie oferowane są zgodnie z Warunkami Rezerwacji ANVR dla oddzielnych usług turystycznych.
Euronature jest członkiem SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden).
Można to sprawdzić na stronie www.sgr.nl. W ramach programu gwarancyjnego SGR wycieczki publikowane na tej stronie są objęte gwarancją SGR. Gwarancja ta oznacza, że konsument ma pewność, że jego przedpłacone pieniądze na podróż zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie spełnić uzgodnionego świadczenia z powodu niezdolności finansowej.
Od 1 lutego 2021 r. każdy konsument, który rezerwuje usługi turystyczne z organizacją zrzeszoną w SGR, ponosi koszt składki na Fundusz. Na ten moment, składka wynosi 10 € za każde wynajmowane w Euronature zakwaterowanie.
Z warunkami Funduszu Gwarancji Turystycznej można zapoznać się tutaj: Rozporządzenie w sprawie gwarancji SGR.
Nasze zasady anulowania rezerwacji dotyczą anulowania Twojego urlopu. Poniżej możesz przeczytać, które zasady anulowania rezerwacji mają zastosowanie w Twoim przypadku.
Przejdź do miejsca docelowego, które chcesz zarezerwować.
2.
3.
Sprawdź aktualne warunki dotyczące Twojego zakwaterowania
Anulacje są przez nas przetwarzane wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:30 do 16:30. Jeśli anulacja zostanie zgłoszona poza tymi godzinami, wejdzie ona w życie następnego dnia roboczego.
*W przypadku anulowania wakacji nie przysługuje zwrot kosztów ewentualnych wykupionych ubezpieczeń.
W Euronature istnieje możliwość rozłożenia płatności za rezerwację na kilka rat. Jeśli zdecydujesz się na płatność w 2 ratach, obowiązują następujące zasady:
W przypadku płatności kartą kredytową kwota zostanie pobrana natychmiast.
Jeśli płacisz w więcej niż 2 ratach, płatność składa się z następujących elementów:
Masz dwie wygodne opcje, aby to zrobić: kartą kredytową lub przelewem bankowym.
Ważne: Jeśli płatność nie zostanie dokonana w terminie, Euronature zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji, co wiąże się z naliczeniem opłat za anulowanie. Dlatego też należy dokonać płatności w terminie, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!
Wszyscy pracownicy Euronature dokładają wszelkich starań, aby Państwa wakacje przebiegły jak najlepiej. Jesteśmy jednak świadomi, że podczas podróży/wakacji mogą oczywiście wystąpić pewne nieprzewidziane sytuacje.
Problemy podczas podróży
Masz pytania lub uwagi dotyczące pobytu? Prosimy o ich zgłoszenie bezpośrednio w recepcji lub do zarządcy obiektu. W większości przypadków będą oni w stanie niezwłocznie udzielić pomocy.
Jeśli nie zostanie zaproponowane odpowiednie rozwiązanie, prosimy o kontakt z naszym biurem:
Po podróży
Z pewnością nie jest przyjemnie, gdy wakacje nie przebiegły całkowicie zgodnie z planem. Traktujemy to bardzo poważnie. Aby rozwiązać problem w jak najbardziej przyjemny sposób, ważne jest, aby jak najszybciej po powrocie do domu (nie później niż dwa miesiące po zakończeniu wakacji) sporządzić pisemną opinię i opisać wszelkie negatywne doświadczenia, a następnie przesłać ją do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną (wraz ze zdjęciami, jeśli to możliwe). Można ją wysłać na adres biuro@euronature.pl. Rozpatrzymy skargę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca.
Ważne informacje: